Skip links

Linkedin - szkolenie poziom podstawowy

Linkedin - szkolenie poziom podstawowy

Czas trwania: 2 dni / 14 godzin
0/10
Poziom trudności
1/5
2700zl netto
3321zł brutto

Linkedin - szkolenie poziom podstawowy

Czas trwania: 2 dni / 14 godzin
0/10
Poziom trudności
1/5
3000zł netto
3690zł brutto

Linkedin - szkolenie poziom podstawowy

Czas trwania: 2 dni / 14 godzin
0/10
Poziom trudności
1/5
2000zł netto
2460zł brutto
Co zawiera cena?

Na całkowity koszt szkolenia składa się:

  • małe, kameralne grupy szkoleniowe,
  • sprawdzonych wykładowców – praktyków,
  • klimatyzowane sale,
  • samodzielne stanowiska pracy,
  • komputery PC,
  • najnowsze oprogramowanie,
  • drukowane materiały szkoleniowe,
  • obiady oraz serwis kawowy,
  • certyfikaty potwierdzające realizację zajęć w języku polskim lub angielskim.

Linkedin - poziom podstawowy​

Szkolenie z Linkedin Ads pomoże Tobie oraz Twojej firmie rozwinąć się oraz przenieść działania w zakresie digital marketingu na wyższy poziom.

Szkolenie z Linkedin: Wykorzystaj potencjał Linkedin do rozwoju firmy, Pozyskuj nowych klientów B2B, Rekrutuj wartościowych pracowników, Poznaj moc płatnych reklam LInkedin Ads.

W czasie szkolenia z zakresu Linkedin Ads trener zaprezentuje Ci możliwości platformy. Dowiesz się, jak wykorzystać ją do rozbudowy swojej ścieżki kontaktów, pozyskać nowych klientów, znaleźć wartościowe leady oraz komunikować się z obserwującymi.

Zobacz, czego się nauczysz

  • Jak prowadzić konto oraz tworzyć content tak, aby był on ciekawy i zachęcający dla użytkowników. Poznaj sposoby na aktywizację obserwujących.
  • Jak poruszać się po menedżerze reklam, aby tworzyć najlepsze grupy odbiorców marki.
  • Jakie są formaty płatnej reklamy i jak je wykorzystać.
  • W jaki sposób tworzyć kampanie, aby możliwie dobrze konwertowały.
  • Jak analizować wyniki kampanii i na ich podstawie wyciągać poprawne wnioski do dalszych ulepszeń.
Linkedin

Aby zacząć działać, na początek należy poznać zalety oraz wady platformy. Linkedin nie jest zwykłą platformą społecznościową. Przed rozpoczęciem jakichkolwiek działań, należy poznać samo narzędzie. W tej części poznasz użytkowników platformy, dowiesz się, jakie są różnice między innymi platformami reklamowymi. Dzięki temu lepiej zrozumiesz przyszłych odbiorców i dopasujesz swoje działania do zachowań użytkowników Linkedin.

Zarządzanie kontem firmowym

“Strona była już dawno założona, jednak nikt się nią nie zajmuje” – to najczęstsze słowa, które słyszymy od naszych klientów pytając się ich o działania na Linkedin. 

W tej części dowiesz się : 

  • Jak stworzyć konto firmowe od podstaw. 
  • Jak ważne jest prowadzenie ciekawego profilu firmowego do pozyskania nowych klientów.
  • Jak zwiększyć szansę na wyszukiwania firmy w Linkedin, a nawet w Google. 
  • Jakich błędów nie popełniać oraz z jakich firm brać przykład.
Działania płatne (Linkedin Ads)
  • Jeśli uważasz, że organiczne działania to za mało dla twojej firmy – Linkedin Ads jest najlepszym narzędziem do wsparcia tych działań. 
  • Jak za pomocą Linkedin Ads stworzyć idealnego odbiorcę reklam.
  • Struktura kampanii, czyli jak zaprojektowany jest menedżer reklam i jak się po nim poruszać.
  • Dowiesz się, jak dobrać cel kampanii do oczekiwanego efektu. 
  • Jakie są rodzaje reklam i ich wymagania oraz jak dobrać odpowiedni format do zmaksymalizowania swojego celu. 
  • Dobre i złe praktyki przy tworzeniu kampanii.

 

Ocena wyników kampanii
  • Jak analizować dane, które przedstawia Linkedin i jak je oceniać.
  • Poznasz podstawowe mierniki (np. CPC, CTR), które pozwolą Ci na ocenę skuteczności reklamy.
  • Insight Tag – czyli jak zbierać więcej przydatnych informacji nt. użytkowników wchodzących w interakcję z Twoja reklamą.
  • Jak ustawiać i lepiej mierzyć pożądane przez Ciebie działania użytkownika.
  • Grupy podobnych użytkowników oraz remarketing - czyli jak trafiać do osób, które już znają markę lub są do nich podobne.
Praktyczna część warsztatów

W tej części wspólnie będziemy analizować konkretne przypadki, tworząc kampanie od samego początku (wybór celu, grupy docelowej, formatu reklamy) aż po analizę i optymalizację wyników kampanii.

Terminy szkoleń

2023

Linkedin - poziom podstawowy​

Zadzwoń do nas

tel .504-790-852

Akademia Komputerowa sp. z o.o.

ul. Sielska 17a
60-129 Poznań
NIP: 7792446257
REGON: 365270171

Napisz do nas

info@akademia-komputerowa.pl

Kliknij