Skip links

Google Ads - poziom podstawowy

Poziom podstawowy

Podstawy Google Ads – szkolenie

Poziom trudności
1/5
Czas trwania: 2 dni / 14 godzin
0/10
2 500 zł netto
3 075 zł brutto
Co zawiera cena?

Na całkowity koszt szkolenia składa się:

  • małe, kameralne grupy szkoleniowe,
  • sprawdzonych wykładowców – praktyków,
  • klimatyzowane sale,
  • samodzielne stanowiska pracy,
  • komputery PC,
  • najnowsze oprogramowanie,
  • drukowane materiały szkoleniowe,
  • obiady oraz serwis kawowy,
  • certyfikaty potwierdzające realizację zajęć w języku polskim lub angielskim.
Before
After

Szkolenie podstaw Google Ads przeznaczony jest dla osób, które posiadają już podstawową wiedzę z zakresu marketingu internetowego i chcą pogłębić ją o znajomość największego narzędzia reklamowego Google.

Zobacz czego się nauczysz 

Uczestnicy, przez 7 godzin szkolenia, poznają ekosystem reklamowy Google, miejsca wyświetlania reklam oraz zalety poszczególnych formatów reklam.

Szkolenie ma charakter praktyczny – uczestnicy większość czasu spędzają na koncie reklamowym Google Ads, gdzie mają okazję własnoręcznie konfigurować omawiane przez prowadzącego kampanię.

Oprócz samej konfiguracji kampanii uczestnicy poznają metody późniejszej ich optymalizacji, w celu osiągania satysfakcjonujących wyników. Do tego posłuży też wiedza z narzędzia Google Analytics, które zostanie omówione podczas trwania szkolenia.

Szkolenie prowadzone jest przez praktyka, osobę, która regularnie prowadzi kampanie reklamowe w Google.

Program szkolenia

Wstęp do Google Ads - charakterystyka, struktura konta, typy kampanii – 1h

Różnice pomiędzy grafiką rastrową a wektorową
Przestrzenie barwne
Kolory dodatkowe Pantone
Formaty plików w grafice rastrowej i bitmapowej

Kampanie w sieci wyszukiwania - Google Search Network (GSN) – 3h
  • standardowe kampanie w wyszukiwarce i ich struktura.
  • dobór słów kluczowych.
  • konfiguracja przykładowej kampanii GSN.
  • Wynik Jakości - co determinuje jakość naszych reklam?
  • dynamiczne kampanie w wyszukiwarce.
  • dobre praktyki optymalizacyjne.
Google Analytics - 2h
  • Jak działa Google Analytics i co mówi nam o naszych odbiorcach?
  • Omówienie raportów dostępnych w panelu, na podstawie danych klienta:
    • Strona domowa
    • Czas rzeczywisty
    • Odbiorcy
    • Pozyskiwanie
    • Zachowanie
Mierzenie wyników - 1h
  • Czym jest konwersja?
  • Konfiguracja przykładowego celu w Analytics
  • Połączenie kont Google Ads i Analytics - co to umożliwia?
  • Dodanie konwersji w Google Ads

Terminy szkoleń

2023

Adobe Illustrator - Wprowadzenie do programu​
Poziom podstawowy

ZDECYDOWAŁEŚ SIĘ NA UDZIAŁ W KURSIE?
ZAPISZ SIĘ JUŻ TERAZ!

Po kliknięciu poniższego linku zostaniesz przeniesiony na stronę zamówienia i kupna kursu..

Zapisz mnie!

MASZ JAKIEŚ PYTANIA LUB WĄTPLIWOŚCI?
NIE KRĘPUJ SIĘ ZAPYTAĆ!

Skontaktuj się z nami, zanim podejmiesz decyzję.

Napisz do nas!

Zadzwoń do nas

tel .504-790-852

Akademia Komputerowa sp. z o.o.

ul. Sielska 17a
60-129 Poznań
NIP: 7792446257
REGON: 365270171

Napisz do nas

info@akademia-komputerowa.pl

Kliknij