Skip links

Facebook ADS

Czas trwania: 2 dni / 14 godzin
0/10
Poziom trudności
1/5
2000zł netto
2460zł brutto

Facebook ADS

Czas trwania: 2 dni / 14 godzin
0/10
Poziom trudności
1/5
2700zl netto
3321zł brutto

Facebook ADS

Czas trwania: 2 dni / 14 godzin
0/10
Poziom trudności
1/5
3000zł netto
3690zł brutto
Co zawiera cena?

Na całkowity koszt szkolenia składa się:

  • małe, kameralne grupy szkoleniowe,
  • sprawdzonych wykładowców – praktyków,
  • klimatyzowane sale,
  • samodzielne stanowiska pracy,
  • komputery PC,
  • najnowsze oprogramowanie,
  • drukowane materiały szkoleniowe,
  • obiady oraz serwis kawowy,
  • certyfikaty potwierdzające realizację zajęć w języku polskim lub angielskim.

Facebook Ads – poziom podstawowy

Szkolenie wraz z częścią warsztatową z zakresu Facebook Ads.

Szkolenie Facebook Ads:
wykorzystaj siłę social media,
sprzedawaj za pomocą Facebooka,
dowiedz się jak dotrzeć do potencjalnych klientów,
zwiększ kontrolę nad wydatkami marketingu,
naucz się tworzyć angażujące treści graficzne.

Jednodniowy kurs Facebook Ads to spotkanie, na którym trener pokaże Ci, w czym tkwi siła Facebooka jako platformy reklamowej. Dowiesz się, jakie są możliwości reklamowe, poznając przy tym praktyczne przykłady. Nie jest to kolejne szkolenie oparte o Powerpointa – spotkanie zakończysz sesją warsztatową, tworząc samodzielnie pierwsze reklamy na Facebooku.

W ciągu spotkania nauczysz się tworzyć reklamy, zarządzać nimi, kontrolować wydatki i oceniać ich wyniki oraz wpływ na Twój biznes.

Krótki opis kursu:

Facebook Ads to nie tylko platforma, na której warto zaistnieć organicznie, ale także poprzez działania płatne. Znajomość i wykorzystywanie Facebook Ads może przynieść korzyści przedsiębiorcom niezależnie od branży. 

Celem kursu jest przeszkolenie uczestników z podstaw obsługi Facebook Ads. Po szkoleniu kursanci będą znali wady i zalety Facebook Ads, potrafili stworzyć konto reklamowe oraz kampanie z wybranymi dla ich branży celami. Prowadzący podzieli

Zarządzanie zasobami firmowymi

W tym panelu dowiesz się, jak przyznawać dostęp do fanpage i konta reklamowego oraz zapewnić bezpieczeństwo danych zawartych na FB, aby nikt niepożądany nie miał do nich dostępu bez Twojej zgody.

  1. Istota Business Managera Facebooka, jako miejsca do zarządzania fanpagem i kontem reklamowym FB. 
  2. Jak kontrolować dostępy do zasobów firmowych – komu i z jakim poziomem (administrator / pracownik) przyznać dostęp?
  3. Najczęstsze błędy przy zarządzaniu zasobami firmowymi FB.
  4. Jak zabezpieczyć dane nt. prowadzonych działań na FB Ads?
Jak działa Facebook Ads

Żeby zrozumieć, jak możemy jako marketerzy wykorzystać Facebook Ads, w celu reklamowania naszych produktów/usług, konieczne jest zrozumienie, jak działa sama platforma. Jakie dane od nas pobiera i jak nas profiluje jako użytkowników: 

  1. Jak nas widzi Facebook? – czyli o tym, czym wg Facebooka jesteśmy zainteresowani.
  2. Digital marketing w pigułce. Jak działa współczesny marketing online pod kątem technicznym?
  3. Zachowania użytkowników w zdigitalizowanym świecie, czyli jakich akcji dokonuje użytkownik, zanim zakupi produkt/usługę?
  4. Persona – tworzenie idealnego odbiorcy naszych produktów/usług.
  5. Jak znaleźć potencjalnych klientów na FB? – tworzenie profilu osoby, do której chcemy dotrzeć w oparciu o dane z FB. Ćwiczenie.
  6. Facebook Ads vs Google Ads. Facebook i Google to największe platformy reklamowe w Europie. Jak możemy to wykorzystać, aby promować produkt/usługę? Jakie są wady i zalety każdej z platform?
Konfiguracja kampanii

Dowiesz się, jak poruszać się po Menedżerze Reklam na Facebooku, jak konfigurować reklamy oraz jakie są najważniejsze elementy, na które warto zwrócić uwagę. Ten panel pomoże zrozumieć podstawy, konieczne do samodzielnego tworzenia reklam.

  1. Struktura kampanii reklamowej, czyli trochę o tym jak zaprojektowana jest platforma reklamowa Facebooka i jak się po niej poruszać, aby stworzyć reklamy.
  2. Cele kampanii reklamowych. Wykorzystując wiedzę jak działa FB, dowiesz się, jak w zależności od oczekiwanego efektu dobierać cel kampanii (przejścia na stronę, zakup, zasięg, polubienie profilu, promowanie wydarzenia itd.)
  3. W poszukiwaniu idealnej grupy odbiorców. Dowiesz się dlaczego ważne jest testowanie różnych grup odbiorców i jak mogą Tobie w tym pomóc algorytmy Facebooka.
  4. Jak ustalać i kontrolować budżet na FB Ads? Czyli ile może kosztować dotarcie do 10 000 osób i jak pilnować, aby nie przekroczyć zaplanowanego budżetu reklamowego?
  5. Formaty reklamowe na FB. Przedstawienie dostępnych formatów reklamowych oraz ich cech: baner, wideo, karuzela, slideshow.
  6. Na co zwracać uwagę przy tworzeniu reklam na FB? Zestaw dobrych praktyk, które pomogą Ci tworzyć lepsze reklamy, bardziej zachęcające do interakcji.

Ścieżka komunikacji. Od reklamy, po konwersję. Czyli trochę o tym, jak ciąg komunikacyjny widzi użytkownik i na co zwracać uwagę, przy projektowaniu kampanii.

Ocena wyników kampanii

Każda kampania powinna mieć mierzalny cel, który ma spełnić. W tej części dowiesz się, za pomocą jakich mierników mierzyć skuteczność i jak oceniać, która kampania sprawdza się najlepiej, i którą warto skalować.

  1. CPC, CTR, CPM – podstawowe mierniki, które pomogą ocenić, która kampania przyciąga większą uwagę użytkownika.
  2. Konwersje – pożądane przez nas działania użytkownika, jak zakup, zapisanie się do newslettera, czy dodanie do koszyka. Dowiesz się, co można mierzyć spośród działań użytkownika online.
  3. Remarketing – jak trafić do użytkowników, którzy znają naszą markę i są bardziej skłonni do konwersji.
  4. Piksel – jak z technicznej strony wygląda remarketing i ustawienia konwersji.

Terminy szkoleń

2023

Facebook Ads
Poziom podstawowy

Zadzwoń do nas

tel .504-790-852

Akademia Komputerowa sp. z o.o.

ul. Sielska 17a
60-129 Poznań
NIP: 7792446257
REGON: 365270171

Napisz do nas

info@akademia-komputerowa.pl

Kliknij